Ajută-i pe turiști să aleagă destinația ta oferindu-le materiale vizuale ce le încântă ochii

Ajută-i pe turiști să aleagă destinația ta oferindu-le materiale vizuale ce le încântă ochii

Ieși un pic din poziția ta de promotor al unei destinații de marketing și treci pentru un moment în pielea turistului. Te-ai gândit vreodată ce dificil este pentru un călător obișnuit să-și aleagă următoarea destinație unde să-și petreacă vacanța? Având la dispoziție pe social media atâtea poze sau materiale video frumoase din destinații variate, e cam greu să alegi câteva și să iei o decizie în acest sens. Tu cum decizi?

Materialele foto și video de calitate pot ajuta turistul să se decidă mai ușor. Mai ales atunci când aceste materiale sunt create targetat pe o audiență specifică, nișată, ele îl pot “activa” pe turist, îi pot influența planurile de călătorie sau pot chiar schimba impresia cuiva despre o regiune sau o experință.

Iată cum au reușit cei de la Centrul de Turism din Southern Queensland (SQCT)

Studiile au arătat că turiștii din Queensland interesați de gastronomie, vinuri și escapade scurte nu știau prea multe despre regiunea Southern Queensland și ce oferă ea pe această nișă. Pentru a îmbunătăți asta, organizația de marketing de destinație de aici a conceput un e-book numit „A Taste Of Southern Queensland Country”, având în minte o anumită audiență targetată și un scop precis.

Pentru a implica și comunitatea în acest proces, SQCT a strâns rețete și informații despre regiune de la localnici, agenții turistice și turiști ce au vizitat deja zona. Aceste povești au fost strânse într-un e-book de 20 de pagini cu vizuale deosebite și un design deosebit, e-book ce ar putea să-i ajute pe călători să afle mai multe despre această regiune. Mai mult decât atât, fiecare parte din acest e-book a fost conceput să poată fi folosit separat, ca atare, pe social media ca și content sau experiențe separate. Aceste bucați / secțiuni includeau rețete individuale, pont-uri de la localnici pentru turiști și chiar o hartă mai detaliată a diferitelor părți din regiune.

Prin această broșură electronică, cei de la Centrul de Promovare a Turismului din Southern Queensland, au reușit să ajungă la un număr mai mare de turiști potențiali și să le prezinte experiențele unice pe care le are de oferit destinația lor. Acest proiect a fost un succes nu numai ca și număr de download-uri ci broșura a devenit un ghid vizual unic care-i ghidează pe turiști să înțeleagă mai bine ce are de oferit această regiune.

Ce materiale utile le poți oferi turiștilor?

Crearea de conținut vizual eficient este vitală pentru ghidarea potențialilor turiști să cumpere o călătorie în destinația ta, mai ales în fazele de prospectare și descoperire. Dar nu e suficientă o poză frumoasă cu destinația ta. Gândește-te să încorporezi și hărți, infografice, diverse ghiduri cu Tips & Tricks de la localnici, broșuri electronice, chiar și rețete de mâncare locale în strategia ta de content pentru a-i ajuta pe oameni să se familiarizeze mai bine cu destinația ta.

Cum folosește destinația ta turistică materialele vizuale ca să-și mobilizeze și implice comunitatea locală și ca să-și „educe” potențialii turiști?

Sursa articol.