Crearea de conținut nou. Studiu de caz: „Iarna în Sibiu”

Iarna în Sibiu a fost sursa de inspirație pentru 4 editoriale Sibiu City App în luna decembrie și pretext excelent de testat noul modul Analytics din platforma Eventya.

4 editoriale, 2 limbi, 50 de zile și 5575 de vizualizări

În ultimul an am accentuat importanța conținutului nou și original pentru o aplicație și website. Datorită noului modul de statistici ne exprimăm de această dată și prin cifre și grafice.

Sărbătorile și Târgul de Crăciun aduc nenumărați vizitatori în Sibiu. Pentru a-i ajuta să găsească locuri de vizitat și lucruri de făcut am redactat o serie de editoriale în ton cu sezonul de iarnă. Ne-am adresat către 3 categorii de vizitatori: individuali, cupluri, familii cu copii, dar și generic, celor care sunt curioși să descopere împrejurimile orașului.

Cuplurilor le-am recomandat activități revigorante, plimbări cu trăsura, locuri de vizitat în doi, dar și restaurante, cafenele și club-uri pentru deconectare. Acestea au fost vizualizate de 2540 de ori, din care 655 în prima oră după notificarea de tip „push” trimisă în data de 28 noiembrie.

Util vizitatorilor și interesant pentru locuitori

Locurile cu spații de joacă, patinoarele și pârtiile de schi au fost recomandate familiilor cu copii. 1250 de cititori au fost interesați de acest articol, dintre care 633 în prima oră de la trimiterea notificării în 14 decembrie.

Din șirul recomandărilor nu putea lipsa cea dedicată individualilor, care au primit o listă cu locurile de socializare, magazinele de suveniruri, locurile pentru răsfăț, dar și tururile ghidate și activitățile inedite de umplut agenda zilelor petrecute în Sibiu. 1056 de persoane au citit articolul.

Locurile emblematice din jurul Sibiului au fost colectate în editorialul publicat în 28 decembrie. Printre acestea se numără hotelul de gheață de la Bâlea Lac, centrul de echitație de la Apoș, restaurantele renumite din județ și atelierele de ceramică de la Nocrich. 719 a fost numărul vizualizărilor până în prezent.

Succesul este influențat și de promovarea articolelor pe facebook-ul Sibiu City App. Majoritatea fotografiilor au provenit de pe paginile oficiale ale locurilor recomandate sau au fost colectate de pe Instagram. Succesul se datorează și evidențierii articolelor în homepage-ul aplicației prin imagini atractive.

Punerea în lumină a profilelor recomandate

Articolele au reprezentat o bună ocazie de reactivare a unor profile din aplicație. Vizualizarea lor a crescut semnificativ datorită recomandărilor.  Editorialele au intrat de fiecare dată în topul celor mai citite 10 pagini din Sibiu City App din săptămâna respectivă.

Concluzia

Conținutul nou și informațiile utile pentru vizitatorii dar și locuitorii orașului reprezintă o modalitate de a ține aplicație activă și mai ales de a reține utilizatorii. Nu uitați de imaginile de sezon pentru menține aplicația proaspătă și profi. 

Leave a Reply: