#exploredobrogea

#exploredobrogea, rețeta de 5 Milioane de vizualizări

Acum câteva săptămâni vă scriam despre infotripul #exploredobrogea organizat de Alex Filip în Parteneriat cu Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării & Consiliul Județean Tulcea. Vă prezentăm rețeta unui reach de 5 milioane de oameni, impactul campaniei și „urma digitală” imprimată în lumea virtuală.

Promovarea episodului #exploredobrogea în emisiunea Bonton 

Dezvăluirea comorii secrete

Dobrogea este un ținut legendar fascinant, ca multe din România, explorat de noi, dar mai puțin cunoscut de alții. Delta cu pelicanii, nuferii și oamenii ei este un loc sacru pentru noi, dar dacă dorim să o prezentăm și oaspeților noștri, este necesar să împărtășim, să răspândim informația în toate colțurile lumii, iar tehnologia prezentului și marketingul digital ne permite să facem asta simplu și rapid.

#exploredobrogea ne prezintă pe scurt rezultatele infotrip-ului și câteva informații de ținut minte: cum 20.000 euro raportați la cele 5M(ilioane) de vizualizări pot însemna 20 euro investiți în atragerea unui vizitator nou:

Rezultate #ExploreDobrogea Infotrip (22-29 iulie 2018)

10 întâmplări ciudate și o minune

Aventura #exploredobrogea poate fi echivalentul a „10 întâmplări ciudat și o minune”, dar Alex Filip și echipa lui nu au lăsat organizarea infotrip-ului la voia întâmplării. Au dezvoltat strategia campaniei de promovare, și-au setat câteva categorii de public țintă și, pentru a ajunge la ei, au invitati 10 bloggeri de travel din regiuni diferite ale lumii să petreacă 7 zile în cele mai spectaculoase locuri din Dobrogea. Oaspeții străini au fost dați pe mâna ghizilor profesioniști și a gazdelor ospitaliere iar restul a mers de la sine.

Cine sunt și ce fac bloggerii de travel?

Sunt acei oameni care călătoresc mult și împărtășesc experiențele lor în lumea virtuală într-un mod atât de atractiv și convingător, reușind să-i „molipsească” și pe alții. Prin imaginile și postările originale își creează un cerc mare de urmăritori constanți. Bloggerii devin „influenceri” ai marketingului digital deoarece reușesc să conecteze într-un mod fascinant lumea reală cu cea virtuală și să transpună o experiență turistică într-o postare și, cel mai important, să transmită sentimente și emoții prin ecranul deviceurilor.

  1. A început aventura cu bloggeri străini, Raluca Mureșan
  2. 10 THINGS TO DO IN THE DANUBE DELTA, ROMANIA – EUROPE’S BEST-KEPT SECRET, Megan Starr
  3. RUMANÍA EN UNA SEMANA: RECORRIENDO EL DELTA DEL DANUBIO, Eviña A.Terrón
  4. A varázslatos Duna-delta, Kisgyorgy Eva
  5. TheLifeOfJord, Jordan Simons
  6. FIRST impression of ROMANIA with TheLifeofJord!, Jorden Tually
  7. De Donaudelta in Roemenie, Stefania van Lieshout
  8. GIVEAWAY: WIN A TRIP TO ROMANIA WITH ME! (#EXPLOREDOBROGEA), Aileen Adalid
  9. Conquer the world, Alex Chacón
  10. #exploredobrogea by Aleksandra Jaskółowska 

Efectul bulgărelui de zăpadă în plină vară

Nu numai că acest infotrip a reușit să bombardeze rețelele de socializare cu #exploredobrogea la nivel internațional, dar prin campania națională de informare despre eveniment, a ajuns și pe ecranele românilor,  aceea categoria pentru care televiziunea este încă sursa principală de informare, o altă nișă de public targetată în strategia organizatorilor. 

Știrile ProTV – Impresiile unor bloggeri străini invitați să viziteze Dobrogea 

Digi 24 – Dobrogea, un ținut de legendă 

Dragoș Asaftei – unde o imagine face cât mii de likeuri

Știrile Pro TV – Imagini spectaculoase surprinse cu drona în Insula Sacalin din Marea Neagră. VIDEO

#exploredobrogea

Marysia Maciocha Cele mai apreciate imagini #exploredobrogea pe Instagram

Ce ne-a învățat #exploredobrogea

Trăim într-o eră în care putem transmite un mesaj cu viteza luminii dintr-o parte în cealaltă a lumii. Depinde de noi cum interpretăm și valorificăm puterea digital marketingului.