Idei de conținut de aplicat acum, dacă te ocupi de promovarea unei destinații

Nu are rost să îți spunem cât de afectat e turismul în această perioadă. Dacă te ocupi de promovarea unei destinații turistice știi cu siguranță că perspectivele sunt incerte. Și că va dura o perioadă foarte lungă de timp ca lucrurile să revină la normal.

Foarte mulți dintre clienții noștri folosesc aplicațiile mobile pentru a promova destinații turistice. La bază, ele sunt gândite pentru a fi de ajutor turiștilor atunci când planifică o călătorie sau atunci când se află efectiv într-un oraș sau regiune pe care doresc să le descopere. Însă, prin funcționalitățile ei, platforma Eventya permite adaptarea temporară a conținutului în așa fel încât aplicația să rămână utilă și relevantă chiar și în condițiile date, în care călătoriile sunt sistate.

De-a lungul ultimelor luni, am adunat exemple de bune practici de la clienții noștri, administrații publice și organizații de promovare turistică. Sunt idei ușor de implementat, care te pot ajuta să rămâi activ și să produci conținut de calitate, care să îi încânte pe urmăritorii tăi.

 

1. Fii o insulă de optimism, trimite notificări push cu știri pozitive

Într-o mare de știri alarmiste și negativiste, Sibiu City App a creat în aplicația sa secțiunea ”Vești bune de la Sibiu”. În fiecare zi caută și postează un lucru îmbucurător legat de oraș. Apoi trimit notificare push cu respectiva ”veste bună”. Nu are rost să vă explicăm ce efect reconfortant are acest lucru asupra utilizatorilor :). În scurt timp această secțiune din aplicație a devenit una dintre cele mai utilizate și vizionate.

 

2. Promovează evenimentele online prin intermediul calendarului

Calendarul de evenimente este unul dintre cele mai accesate module al aplicațiilor noastre, fiind de interes pentru turiști și localnici deopotrivă. Deocamdată nu se organizează evenimente cu public, însă poți posta în aplicație evenimente online. Este și o metodă de a-i susține pe organizatorii de evenimente, greu încercați și ei în această perioadă.

 

3. Oferă background-uri amuzante pentru zoom sau screen-savers cu imagini frumoase din destinația ta

De foarte multe ori, ora video-conferințelor te prinde cu patul nefăcut sau vasele nespălate. Cu siguranță printre urmăritorii tăi mai sunt oameni cu aceeași problemă :). Poți să îi ajuți să își personalizeze fundalul din aplicațiile de video-call cu fotografii frumoase din aplicația ta. Asigură-te că ai acceptul fotografilor de a prelua respectivele imagini și oferă-le gratuit ca baground-uri de Zoom sau screen-savers pentru desktop sau mobil.

 

4. Scrie articole despre localuri/comercianți/producători locali care fac livrări

Multe restaurante, cafenele, mici magazine și producători locali au început să livreze odată cu declararea stării de urgență. Și cererea pentru home-delivery a crescut, și se menține și acum, când lucrurile încep să revină la normal. Poți crea articole despre ele și în felul acesta împuști doi iepuri deodată. Creezi conținut acționabil pentru utilizatori și ajuți aceste mici afaceri să fie mai cunoscute. Cei de la Discover Dolj au pus în aplicare această idee, cu succes!

 

5. Adună la un loc cele mai interesante materiale online despre destinația ta

Aplicațiile noastre permit crearea de articole care combină text, video, fotografii. Ne-a plăcut mult cum cei de la Visit Harghita s-au folosit de acest feature pentru a crea o colecție interesantă de articole cu tururi 3D, video și o mulțime de alte resurse digitale despre regiunea lor. Aceste articole sunt ușor de realizat dar vor fi foarte interesante pentru utilizatorii tăi, turiști și localnici deopotrivă.

Toate aceste idei te pot ajuta să crești numărul utilizatorilor activi și să aduci trafic pe website-ul tău. Sperăm să te ajute aceste sfaturi și să le implementezi și tu cu succes!