Primăria Municipiului Sibiu extinde aplicația Sibiu City App cu un modul destinat raportării problemelor din oraș

Primăria Municipiului Sibiu extinde aplicația Sibiu City App cu un modul destinat raportării problemelor din oraș

Sibiu City App este prima aplicație mobilă a unei municipalități din România. De la lansarea din 2013, peste 20.000 de utilizatori au descărcat aplicațiile mobile iOS și Android.
Aplicația conține: ghid turistic în 3 limbi, evenimentele orașului, harta parcărilor, cazare și masă, transport public și multe altele utile pentru turiști.

vizual-screens-generale-1
Primăria Municipiului Sibiu extinde aplicația Sibiu City App cu un modul destinat raportării problemelor din oraș

modul-incidente
Cum primește acum Primăria Sibiu sesizările?

1) Petiții în scris prin Centrul de informare pentru cetățeni
2) Telefonic
3) Platforma e-Administrație de pe www.sibiu.ro
preluare-sesizari-acum

De ce este necesar un modul de Raportări Incidente ?

– pentru transparență
– pentru comunicarea mai eficientă cu cetățenii
– pentru rezolvarea mai rapidă a problemelor trimise de ei

Beneficiile modulului de Raportări Incidente:

– trimiterea sesizărilor este simplă și comodă
– problemele orașului pot fi evaluate mai rapid
– sesizările făcute de cetățeni pot fi rezolvate mai eficient
– cetățeanul este notificat în timp real referitor la soluționarea problemei

modul-incidente-2

Cum funcționează pentru cel ce raportează un incident?

vizual-screenhots-3
1) Autentificare:
– primul pas este autentificarea în aplicație printr-un cont de Social Media (Google sau Facebook)
– al doilea pas este validarea utilizatorului, respectiv a numărului său de telefon, prin SMS

2) Plasare incident:
– selectare categorie incident
– alegere locație și adresă
– scurtă descriere a problemei
– trimitere

3) Cetățeanul primește soluționarea:
– email cu confirmarea primirii sesizării
– email la schimbarea statusului
– notificări în aplicație

inbox-primarie

Cum funcționează în Primăria Sibiu?

– parcurs exclusiv electronic al sesizării
– direcționare către departamentul abilitat în rezolvarea problemei
– soluționare și notificare cetățean

 

Apariții în presă

sibiu100.ro
turnulsfatului.ro
transilvania365.ro
tribuna.ro
mesageruldesibiu.ro