Transformați-vă website-ul într-o resursă de călătorie de neînlocuit

Trendurile în lumea digitale sunt cel puțin la fel de schimbătoare ca cele în materie de modă. Dacă precizia și segmentarea informației erau în prin plan acum câțiva ani, accentul a ajuns pe imaginile de foarte bună calitate. În 2019, un website este cu atât mai atrăgător cu cât oferă o experiență vizuală mai plăcută prin intermediul poveștilor spuse în imagini, slide-show-uri sau filme. Înainte de a fi o sursă de informare, fiți o sursă de inspirație pentru experiențe autentice! 

Ne-am documentat din eBook-ul livrat de specialiștii în destinații turistice de la CrowdRiff și iată de unde trebuie să înceapă transformarea sau crearea unui website turistic.

34 de website-uri cu 8,5 sesiuni

Un călător caută informații despre destinația pe care urmează să o viziteze pe 34 de website-uri diferite (în medie). Procesul de cumpărare devine foarte complex datorită numeroaselor surse de informare diferite pentru planificare și rezervarea efectivă a călătoriei. Acestea îngreunează treaba DMO-urilor în a-și păstra website-ul relevant.

Trenduri în comportamentul călătorilor

Pentru a face website-ul atrăgător în ochii vizitatorilor moderni, este necesară înțelegerea comportamentul acestora. Există 4 mari tendințe pe care trebuie să le aveți în vedere:

7 cauze pentru care turiștii nu țin seama de website-urile turistice

Din experiența cu cele peste 500 de mărci din domeniul turismului cu care au lucrat, CrowRiff a stabilit lista primelor 7 motive pentru care turiștii ignoră un website:

  1. Website-ul se bazează doar pe imagini arhicunoscute despre destinație

Imaginați-vă un website în care recomandă doar cele mai populare atracții turistice din destinație. Este important, într-adevăr, ca și acestea să fie descrise, dar și mai important este să oferiți vizitatorilor acele „comori locale” inedite și mai puțin cunoscute. Google și Facebook oferă suficiente informații generale, așadar impresionați cititorul cu ceva nou, cu conținut unic.

  1. Prima impresie lasă de dorit

8 secunde ai la dispoziție să captezi atenția privitorului pe un website/ aplicație. Oamenii de azi își bazează deciziile pe impactul vizual. Imaginea lasă o impresie chiar înainte ca privitorul să decidă dacă dă următorul click. Fără imagini de impact, privitorul va părăsi pagina și o va ocoli cu desăvârșire.

  1. Site-ul arată prăfuit și învechit

După ce ai încărcat fotografiile ideale pe site, este ușor să uiți că acestea trebuie schimbate. Zilele se transformă în săptămâni, săptămânile în luni iar imaginile rămân aceleași. Dar țineți seama că lipsa actualizării face ca website-ul să pară ca o casă părăsită. În cazul unui website turistic, actualizați imaginilor și a conținutului se face cel puțin sezonier.

  1. Site-ul dumneavoastră seamănă mai degrabă cu o listă de oferte

Multe dintre website-uri turistice nu oferă altceva decât liste cu trimiteri către alte liste de oferte. De exemplu secțiunea „restaurante” te va conduce la lista tuturor restaurantelor din zonă. Problema cu această abordare este faptul că un vizitator caută în primul rând recomandări. Prin intermediul website-ului vreți să spuneți o poveste, să surprindeți imaginația privitorului și să-l inspirați în organizarea călătoriei.

visitharghita.com

  1. Imaginile arată prea „corporate”

Imaginile impecabile vor atrage atenția privitorului, dar și scepticismul legat de imaginea reală din destinație. Motivul pentru care platformele precum Instagram funcționează este pentru că oferă o viziune autentică și nefiltrată asupra obiectivelor, sunetelor și activităților unei destinații. Dacă website-ul / aplicația dumneavoastră nu pare autentică, utilizatorii vor căuta în altă parte.

  1. Website-ul nu direcționează utilizatorul către informații relevante

Imaginați-vă un website care descrie un restaurant cu imagini fantastice și descrieri fără cusur… dar nu oferă nici o altă informație despre cum poți să ajungi acolo, cum să faceți rezervare și website-ul locației. Șansele de a căuta informații în altă parte sunt minime, nu? Același lucru este valabil și în cazul website-ului dumneavoastră. V-ați uimit privitorii cu tot ceea ce are de oferit destinația, asigurați-vă că posibilitatea de rezervare a experiențelor este la un click distanță.

  1. Oamenii nu ajung la website-ul dumneavoastră

Poate sună evident, dar acest lucru reprezintă principalul motiv pentru care vizitatorii trec cu vederea website-urile OMD-urilor. Având la îndemână celelalte posibilități de planificat o vacanță, precum platformele Social Media și binecunoscutele site-uri de travel, câteodată este foarte greu ca vizitatorii să ajungă la altă sursă de inspirație / informare. Acest lucru devine valabil mai ales în cazul în care website-ul nu este indexat bine pe motoarele de căutare sau lipsește de pe rețelele de socializare unde se învârt majoritatea oamenilor.

În concluzie

Analizați aspectele prezentate, iar dacă puteți bifa majoritatea lor, este timpul pentru o schimbare. Să nu vă simțiți copleșiți, începeți planificarea cu o analiză aprofundată a publicului țintă și a lucrurilor de oferit. Programați o serie de brainstroming-uri cu operatorii din turism și echipa de marketing și schițați planul website-ului viitor.

Vom completa lista de idei cu tendințe și trucuri actuale în articolul viitor.

Sursa: https://crowdriff.com/