Eventya promovează Sibiu City App la Târgul de Turism al României

Eventya promovează Sibiu City App la Târgul de Turism al României

Client

Eventya a participat în perioada 16-19 Noiembrie la Târgul de Turism al României de la Romexpo București pentru a promova aplicația Sibiu City App alături de Primăria Municipiului Sibiu și Consiliul Județean Sibiu.

 

Obiective

Obiectivele urmărite de echipa noastră prin participarea la târg la standul Sibiului au fost:

– creșterea brand awareness-ului – am dorit să creem publicului larg imaginea că Sibiu City App este un app „cool” al unui oraș „cool”.


- să obținem la târg cât mai multe instalări ale aplicației Sibiu City App

– să colectăm cât mai multe adrese de e-mail pentru newsletter prin organizarea unui concurs cu premii (5 tricouri cu expresii amuzante, ardelenești)

 

Campania de marketing:

Pentru această campanie a fost nevoie de mai multe vizuale și print-uri în format mare (pentru stand) dar și în format mic (stickere, flyere, semne de carte, tricouri brand-uite).

Vizualul ”Sibiu Festivalier” promovează Sibiul ca locație de desfășurare a multor evenimente variate de la muzică la teatru, film, sport și mutle altele … Imaginile alese au sugerat ideea de bucurie, aventură, competiție, rafinament cultural.

Mulțumim fotografilor Miluță Flueraș și Sebastian Marcovici pentru că ne-au ajutat cu pozele.

Vizualul “Atitudine sibiană” a marketizat concursul “Dă-te ardelean” prin care am oferit prin tombolă 5 tricouri cu mesaje ardelenești celor ce instalau aplicația Sibiu City App. Am dorit să facem oamenii să zâmbească prin auto-ironii despre Sibiu. Tricourile au surprins foarte bine ideea că a fi din Sibiu însemnă a avea și o atitudine specifică.

La vizualul “Urbanitate” am folosit o fotografie cu o scenă de viață desprinsă din spațiul public pentru că Sibiul este un spațiu primitor, cald, normal și are o viață socială plăcută. Mulțumiri fotografului Tudor Troanca pentru fotografia folosită (de la evenimentul Biciclete Cochete).

O modalitate foarte de succes de promovare a aplicației Sibiu City App au fost semnele de carte cu evenimentele din Sibiu. 

Au fost distribuite și flyere care popularizau aplicația și care vor fi disponibile pentru turiști în centrele de informare din Sibiu.

Stickerele cu Sibiu City App  au fost de mare impact la public și s-au dat ca pâinea caldă.

Rezultate campanie:

Campania de marketizare a aplicației Sibiu City App a fost un succes la Târgul de Turism:
– oamenii s-au arătat foarte interesați de folosirea aplicației Sibiu City App ca alternativă la clasicele broșuri și flyere
– mai mult de 200 de oameni s-au înscris la concursul „Dă-te ardelean” și și-au instalat aplicația
– pe perioada Târgului de Turism (4 zile) au fost peste 150 de instalări ale aplicației