Transformați website-ul într-o resursă de călătorie de neînlocuit 2

După ce am prezentat cele 7 păcate din lumea website-urilor actuale iată și cele 10 trucuri și tendințe de aplicat în dezvoltarea sau transformarea unei platforme turistice de impact.

1. Prezintă o experiență vizuală imersivă

Asigură-te că toate paginile website-ului întâmpină vizitatorii cu imagini pe care nu le vor putea uita. Captivează-ți utilizatorii cu fotografii care îi îndeamnă să continue explorarea paginilor.

2. Poziționează website-ul ca un ghid al unui insider

Cel mai tare atu al unui OMD este acela de a cunoaște foarte bine propria destinație turistică. Împărtășește cu publicul acele lucruri mărunte pe care acesta NU are cum să le știe.

Evidențiază experiențe autentice, altele decât atracțiile turistice obișnuite, atrage atenția asupra experiențelor localnicilor, locurilor și activităților frecventate de aceștia.

3. Fă o prioritatea din păstrarea proaspătă a vizualelor

Trece pe lista de priorități actualizarea fotografiilor din website. Asigură-te că ai la dispoziție un album din care să alegi cele mai impresionante și de impact fotografii.

Oamenii nu doresc să vadă cum arăta destinația acum un an, ei sunt curioși de informații și imagini proaspete. Vizualele sunt primele care atrag atenția vizitatorului asupra „prospețimii” website-ului. Acestea îl fac o sursă de informare de încredere în jurul brandului.

4. Evidențiază mesajele cheie prin fotografii de impact

O bună metodă de a atrage atenția vizitatorilor asupra conținutului este acela de a-l prezenta sub formă de recomandări alături de fotografii de pe propriile platforme de promovare.

Un top al celor mai bune restaurante sau o listă de comori ascunse cu fotografii mai puțin virale despre obiective atrag atenția. Acordă timp curățeniei pe website. Mai puțin text și mai multe fotografii de impact vor înlesni explorarea conținutului și vor satisface interesele privitorului.

5. Înlocuiește imaginile clasice cu fotografii autentice de la vizitatori și localnici

Pe platformele de socializare oamenii sunt bombardați zilnic cu mii de imagini despre o destinație turistică. Valoarea adăugată pe care o poate aduce website-ul, platforma, aplicația ta este aceea de a selecta doar informațiile și imaginile de cea mai bună calitate. Vei amplifica astfel vocile ambasadorilor brandului destinației și vei livra vizitatorilor un conținut din care să se inspire pentru călătorie.

Nu-ți fie frică să pui acest conținut în centrul website-ului! Conform unei statistici CrowdRiff, paginile web cu galeriile de fotografii plasate în partea de sus au avut cu 85% mai mult timp petrecut pe pagină.

6. Utilizează imaginile ca element de navigare pentru a acționa

Furnizarea informațiilor interesante susținute de imagini care să inspire atrage utilizatorii spre următorul pas asigurând încă o acțiune (un click) pe site.

După ce i-ai sedus vizual, asigură-te că vizitatorii își pot satisface curiozitatea în continuare și că acțiunea următoare îi va direcționa către alte informații utile sau chiar spre formularul de rezervare al experienței.

7. Personalizează-ți conținutul vizual

Consumatorii zilelor noastre sunt obișnuiți cu personalizarea. Majoritatea website-urilor turistice oferă aceeași informație fiecărui vizitator, dar ține cont de faptul că un vizitator individual va avea cu totul alte interese decât o familie cu copii sau un cuplu pasionat de gastronomie. Încearcă, pe cât posibil, să oferi imagini și informații segmentate.

8. Transmite informații în timp real

Încorporează webcam-uri în website sau aplicație în așa fel încât vizitatorii să primească impresii în timp real. Este important ca privitorul să primească și imagini „brute” și nefiltrate despre destinația turistică.

9. Deservește interese de nișă

Oferă oamenilor un motiv să utilizeze website-ul destinației prin crearea de pagini și postări dedicate diferitelor interese de călătorie. Invită influenceri să-și exprime impresiile despre destinație și folosește-le în website.

10. Oferă sfaturi prin povestiri

Poveștile spuse de alți turiști și locuitori despre destinație prin imagini pe Instagram sunt o sursă de inspirație și o sursă de fotografii pentru website.

Folosind https://lightwidget.com/ sau alte platforme puteți integra cu ușurință selecția de fotografii în website prin care să atragi vizitatorii millennials.

Acestea sunt sfaturile CrowdRiff pentru a corespunde și așteptărilor anului 2019. Cu cât conținutul este mai relevant, cu atât va fi mai apreciat, ținut minte și distribuit mai departe.

Leave a Reply: