Cum promovezi destinații și servicii de turism către Millenials și Generația Z în anul 2018

Cum promovezi destinații și servicii de turism către Millenials și Generația Z în anul 2018

Sunt deja câțiva ani buni de când discutăm de generația numită Millenials. Dacă încă nu știi cu ce se mănâncă, am spune foarte pe scurt că sunt oameni născuți după în anii 80, care petrec foarte mult timp on-line, au așteptări uneori nerealiste, o productivitate mai scăzută decât generațiile dinaintea lor, iar cel mai mult le lipsește socializarea. Dacă vrei să înțelegi mai în profunzime particularitățile acestui grup de oameni îți recomandăm să-i acorzi câteva minute lui Simon Sinek.

Cu toată atenția îndreptată spre Millenials pentru că ei sunt generația emergentă, care în curând va cheltui cei mai mulți bani în economie și evident și în turism, merită să luăm în considerare, din timp, și generația ce vine imediat după ea: Generația Z. Conform unor definiții, ei sunt cei născuți între anii 1995 și 2012, sunt primii care s-au născut într-un mediu digitalizat și care au ”copilărit” online.

Din cel mai recent raport al companiei TrekkSoft am extras pentru tine cele mai interesante trend-uri de cumpărare în turism anticipate pentru 2018, și ne-am oprit asupra particularităților acestor două generații, ca să știi mai bine ce ai de făcut pentru a-i determina să îți viziteze destinația.

Millenials

De ce e important să ne uităm la Millenials și la comportamentele lor?

Ultimele estimări au arătat că acești tineri între 22 și 31 de ani reprezintă o piață de turism de aproximativ 200 de miliarde de $. Se estimează că până în 2022 doar turismul vândut online va ajunge la o sumă de 1091 miliarde de dolari. Până în 2025, millenials vor compune o treime din forța de muncă globală, iar puterea lor de cheltuire va fi exponențial mai mare.
– Millenials sunt în prezent cea mai numeroasă generație (ca număr de persoane) și reprezintă o treime din forța de muncă, la nivel global
– Cheltuie, în medie, cu $1130 pe an mai puțin decât generația dinaintea lor pe călătorii (SUA)
– Conform unui studiu al Airbnb, în SUA, Marea Britanie și China majoritatea oamenilor din această generație prioritizează cheltuielile cu călătoriile, în favoarea cumpărării unei locuințe, a unei mașini sau plata creditelor. De asemenea, atunci când economisesc, aceștia spun că o fac în special cu scopul de a călători.
– Atunci când achiziționează servicii turistice, 80% dintre millenials pun foarte mare accent pe specificul local și doresc să își personalizeze singuri vacanțele.

Cele mai importante lucruri pentru Millenials atunci când cumpără servicii de turism sunt:
– ca aceste servicii să fie ușor de găsit și de rezervat
– să poată găsi suficiente review-uri cu privire la locurile în care doresc să meargă pe site-uri de recenzii precum TripAdvisor. Într-un studiu al companiei Stride Travel se arată că 95% dintre turiști vor avea mai degrabă încredere în review-urile găsite pe un site terț față de cele de pe platforma operatorului de turism sau a destinației alese.
Iată deci lucrul esențial atunci când vrei să atragi turiști din generația Millenials: din moment ce majoritatea sunt utilizatori avizi de smartphone, cel mai important lucru e ca site-ul tău să fie cât mai atractiv, funcțional și adaptat pentru mobile. Trebuie să te asiguri că potențialii tăi clienți pot afla foarte ușor despre ofertele tale iar odată ce o fac procesul de cumpărare e cel mai simplu și eficient cu putință.

Generația Z

Cine sunt adolescenții de azi și de ce e asta important?

Pregătită să preia controlul pieței imediat după millenials, cei din această generație sunt cel mai adesea ”early-adopters” a tot ce ține de tehnologie și de Social Media. Însă ei abordează rețelele sociale într-un mod diferit de cei dinaintea lor: pun mai mare preț pe intimitate, de aceea vor prefera rețele precum Snapchat sau Whisper, în detrimentul Facebook sau Twitter. Spre deosebire de Millenials, ei își petrec timpul pe Social Media în căutare de conținut, și nu de socializare. Instagram și Youtube sunt foarte importante pentru ei, pentru că sunt platforme prin intermediul cărora își pot manifesta creativitatea.

Deocamdată, pentru a te asigura că vei putea face față și vei fi relevant pentru acești oameni atunci când vor face parte din target-ul tău, e nevoie să înveți, să observi și să exersezi cât mai mult folosirea acestor platforme, pentru că nu vei putea învăța peste noapte să le domini. Exersează-ți creativitatea pentru a produce constant conținut de calitate despre destinația ta!

Sursa: Trekk Soft Travel Trends Report 2018