Eventya a adunat materialele de promovare într-un kit de presă personalizat și te invită să fii ambasadorul aplicației tale!

Identitatea vizuală este una dintre cele mai importante caracteristici ale unei aplicații! Logo-ul aplicației și toate celelalte elemente grafice sunt parte din brand-ul destinației turistice. O identitate vizuală bine definită va garanta asocierea ei cu destinația de către vizitatori și identificarea cu aceasta de către locuitori.

Dezvoltarea unei aplicații Eventya include și pregătirea logo-ului aplicației, a vizualelor de promovare dar și a altor materiale de promovare de tipărit. În subsolul website-ul fiecărei aplicații din platforma Eventya se găsește pagina „Kit de presă” din care puteți descărca și utiliza materialele de promovare.

Kit de presa

Kit-ul de presă conține:

  • Logo-ul aplicației în diverse formate (pentru web și pentru print): de trimis colaboratorilor pentru campanii și bartere media
  • Print mock-ups: prezintă vizualele pentru stickere (autocolante) și flyere de promovare a aplicației (materialele în format pentru print se solicită pe adresa de e-mail: contact@eventya.net)
  • Vizuale pentru presă: utilizate în Play Store-uri și App Store-uri, ce pot fi postate periodic în social media

Logo pentru barter media și vizibilitate

Aplicația este o platformă de promovare a evenimentelor din destinație, de aceea puteți solicita parteneriatul media. În acest caz se trimite logo-ul în diverse formate pentru a fi inserat în lista de parteneri media cu link către pagina aplicației.

Se recomandă trimiterea unui e-mail tuturor operatorilor care se regăsesc în aplicație, prin care se solicită a parteneriatul media și inserare a logo-ului cu link către pagină pe website-urile proprii: structuri de cazare, restaurante, cafenele, structuri de agrement, instituții, asociații, organizatori de evenimente și alți operatori.

Flyere, autocolante și standere

Impactul și eficiența unei aplicații este direct proporțională cu promovarea acesteia. Investiți în printarea și distribuirea materialelor de promovare! Chiar dacă este greu de monitorizat, impactul este garantat. Operatorii din turism vor fi recunoscători pentru materiale și le vor expune, pentru că este și în interesul lor să faciliteze accesul vizitatorilor la informații utile despre destinație.

Studiu de caz: promovarea Sibiu City App în structurile de cazare

Află mai multe din articolul Cum am promovat Sibiu City App în offline!

Nevoia: Sibiu City App este un instrument digital de explorat destinația turistică dedicat vizitatorilor orașului! În consecință aplicația trebuie să fie cunoscută de turiști. Una dintre căile accesate pentru atragerea atenției vizitatorilor este locul de cazare.

Planul de acțiuni: Am gândit o strategie prin care materialele de promovare să ajungă la structurile de cazare. Am printat câteva materiale și le-am distribuit.

Materiale printate:

  • Stickere cu logo-ul și semnalizarea aplicației: pentru lipit în locuri vizibile, identificate cu ușurință de turiști.
  • Semne de carte: personalizate cu imagini de la evenimentele destinației. Acestea se oferă gratuit oaspeților la recepție. Sunt drăguțe, mici și vor fi luate acasă drept suvenir.
  • Stander-e pentru wi-fi. Una dintre primele întrebări adresate de oaspeți este legată de rețeaua de internet, de aceea am conceput un stander personalizat cu Sibiu City App și spații de completat cu numele rețelei, parola și numărul de urgență.
  • Flyere: Majoritatea locurilor de cazare au spații dedicate broșurilor și materialelor de promovare. E bine ca acest colț să dispună și de materiale despre aplicația destinației turistice.

Toate cele enumerate mai sus plus o scrisoare personalizată cu explicații se introduc într-un plic destinat operatorului.

Distribuirea

1.Pentru distribuire se solicită sprijinul Centrului de Informare Turistică – unde operatorii trec periodic pentru a-și lăsa propriile materiale de promovare.

2.Se distribuie personal către operatori, o ocazie bună de networking între reprezentantul aplicației și administratorul spațiului de cazare.

Rezultate:

  • Promovarea aplicației în cât mai multe structuri dedicate oaspeților.
  • Operatori mulțumiți că au la dispoziție o platformă ce adună informații solicitate de vizitatori.
  • Oaspeți fericiți că au toate informațiile legate de obiectivele destinației, evenimente și recomandări într-un singur ghid digital interactiv.
  • Creșterea numărului de utilizatori activi

Fii ambasadorul aplicației tale!

Leave a Reply: