Revigorarea estivală a aplicației mobile și website-ului

Noul sezon turistic este cea mai bună ocazie pentru a organiza conținutul aplicației mobile. Este timpul pentru a adăuga noi imagini și noi articole pa prima pagină pentru a satisface cerințele utilizatorilor. Pe baza experienței acumulate, Eventya îți oferă câteva sugestii și recomandări pentru Revigorarea estivală a aplicației mobile și website-ului tău.

  1. Documentează-te

Începe prin a reciti articolele despre marketingul de destinație turistică și bune practici. Află ce instrumente utile folosesc aplicațiile mobile turistice, cum creezi conținut nou și descoperă o serie de bune practici de promovare online. Treci prin mini-ghidul hashtag-urilor, a emoji-urilor și află impactul unui video asupra privitorului, înainte de a trece la pasul următor.

  1. Caută surse de inspirație

Partea bună este că o mare parte din conținut există deja, astfel este nevoie doar să fie îmbinat în noi contexte. Ai grijă însă ca paginile să conțină informații și imagini de interes actual. Crearea de conținut nou poate fi dificil mai ales dacă se urmărește o strategie sau un plan de marketing, de aceea nu ocoli sursele de inspirație. Urmărește trendurile competitorilor, interesele operatorilor turistici și utilizatorilor aplicației și consultă-te cu echipa. Te ajută și articolele de specialitate din propria industrie pentru a ține pasul cu noutățile și bineînțeles curentul dictat de social media

  1. Exemple 

Temele unor articole sau editoriale nu au limite. Poți alege sezonul și lucrurile potrivite în funcție de condițiile meteo, de vârsta turiștilor sau poți combina categoriile de activități astfel încât fiecare cititor să găsească interesantă cel puțin una dintre recomandări. Alege să promovezi experiențele înaintea locurilor deoarece oamenii caută gusturi și nu mâncare, amintiri și nu obiective turistice.

Dacă resursele nu permit revizuirea periodică a conținutului, asigură-te că paginile principale conțin informații și fotografii generale, valabile pe o perioadă lungă de timp. 

  • Descoperă orașul ca un localnic – un articol cu o listă de 10 recomandări din perspectiva unui localnic
  • Terase secrete cu băuturi răcoritoare – localurile și restaurantele unde poți să te răcorești vara
  • 5 piscine și ștranduri unde trebuie să înoți vara aceasta 
  • Topul restaurantelor sau cazărilor apreciate de utilizatorii App-ului – lista primelor 5 restaurante în funcție de recenzii
  • Evenimentele lunii – principalul eveniment sau cele mai importante evenimente ale lunii / săptămânii în curs
  • Unde mănânci o ciorbă bună în oraș – restaurantele cu cele mai delicioase ciorbe
  • Webcam – cele mai vizualizate 
  • Cum îți organizezi un weekend activ? – un program concret de recomandări pe două zile
  • Descoperă riturile regiunii – un traseu care să conțină 
  • Business hour & Wi-fi – locurile unde te poți retrage pentru a munci pe laptop când nu ai chef de birou
  1. Notifică

După finalizarea editorialului și publicarea lui în platformă vine momentul în care poți trimite notificarea. Ai 30 de caractere pentru titlu și 200 pentru un paragraf cât să ocupe cca. patru rânduri de text în ecranul telefonului. Folosește-le cu creativitate pentru a determina cititorul să deschidă pagina articolului sau evenimentului. 

Ține minte! Impactul unei notificări este determinat și de ora la care a fost trimis. Păstrarea unui stil uniform și urmărirea unui program consecvent sunt câteva trucuri recomandate de Eventya. 

  1. Promovează și analizează

Folosește-te de toate canalele social media pentru a promova articolul. Poate fi o bună ocazie de atras atenția asupra aplicației și de generat noi descărcări. 

Mai ții minte modulul Analytics din platforma Eventya? Este momentul să-l folosești pentru a monitoriza impactul conținutului generat. Vei vedea că după trimiterea notificării de tip „push” cu noul articol, acesta va apărea printre cele mai vizualizate.  

  1. Concluzii

Aplicația mobilă este un cotidian online, a cărei valoare crește direct proporțional cu volumul și impactul informațiilor. Conținutul dinamic și trimiterea de notificări valoroase determină utilizatorul să păstreze aplicația și să o deschidă. Conținutul învechit nu inspiră încredere și profesionalism, atrăgând scăderea numărului de utilizatori și chiar recenzii negative. 

Tu alegi dacă rămâne un instrument de promovare uitat sau unul util, dinamic, pe placul utilizatorilor. Investiția rămâne aceeași!