Revigorarea estivală a aplicației mobile și a website-ului

Noul sezon turistic este cea mai bună ocazie pentru a organiza conținutul aplicației tale mobile. Este timpul pentru a adăuga noi imagini și articole pe prima pagină pentru a satisface cerințele utilizatorilor. Pe baza experienței noastre în a promova destinații, îți oferim câteva sugestii și recomandări pentru revigorarea estivală a aplicației mobile și a website-ului tău.

  1. Documentează-te. Aici te ajutăm noi 🙂

Începe prin a reciti articolele noastre despre marketingul de destinație turistică și bune practici. Află ce instrumente utile folosesc aplicațiile mobile turistice, cum creezi conținut nou sau descoperă o serie de bune practici de promovare online. Treci prin mini-ghidul hashtag-urilor, a emoji-urilor și află impactul unui video asupra privitorului, înainte de a trece la pasul următor.

  1. Caută surse de inspirație relevante

Partea bună este că o mare parte din conținut există deja, astfel este nevoie doar să folosești ceea ce ai deja pe site sau în aplicație, într-un context nou. Ai grijă însă ca paginile să conțină informații și imagini actualizate.

Urmărește trendurile competitorilor, interesele operatorilor turistici și chiar ai utilizatorilor aplicației tale (le găsești în Analytics) și consultă-te cu echipa ta, pentru a aduna cât mai multe idei.

  1. Scrie articole despre ce pot face turiștii tăi acum 

Temele articole lor sau editorialelor pe care poți să le scrii sunt nenumărate, dar nu te putem ajuta cu exemple concrete, pentru că ele trebuie adaptate destinației tale, în momentul ăsta. Poți alege recomandări de locuri sau experiențe potrivite în funcție de condițiile meteo, de vârsta turiștilor sau poți combina diverse categorii de activități astfel încât fiecare cititor să găsească interesantă cel puțin una dintre recomandări. Alege să promovezi experiențele înaintea locurilor deoarece oamenii caută gusturi și nu mâncare, amintiri și nu obiective turistice.

Dacă resursele nu îți permit revizuirea periodică a conținutului, asigură-te măcar că paginile principale conțin informații și fotografii generale, valabile pe o perioadă lungă de timp. 

Uite totuși câteva exemple care s-ar putea să se aplice și în destinația ta:

  • Descoperă orașul ca un localnic – un articol cu o listă de 10 recomandări din perspectiva unui localnic
  • Terase secrete cu băuturi răcoritoare – localurile și restaurantele unde poți să te răcorești vara
  • 5 piscine și ștranduri unde trebuie să înoți vara aceasta 
  • Topul restaurantelor sau cazărilor apreciate de utilizatorii app-ului
  • Lista primelor 5 restaurante în funcție de recenzii
  • Evenimentele lunii – principalul eveniment sau cele mai importante evenimente ale lunii/săptămânii în curs
  • Unde mănânci o ciorbă bună în oraș – restaurantele cu cele mai delicioase ciorbe
  • Cum îți organizezi un weekend activ? – un program concret de recomandări pe două zile
  • Viață de freelancer – locurile unde te poți retrage pentru a munci pe laptop când nu ai chef de birou
  1. Anunță-ți utilizatorii despre fiecare lucru pe care-l faci pentru ei

De fiecare dată când adaugi ceva nou și interesant, anunță-ți utilizatorii cu ajutorul notificărilor push. Ai 30 de caractere pentru titlu și 200 pentru un paragraf care vor ocupa circa patru rânduri de text pe ecranul telefonului. Folosește-le cu creativitate pentru a determina cititorul să deschidă pagina articolului sau a evenimentului. 

Ține minte! Impactul unei notificări este determinat și de ora la care a fost trimis. Îți recomandăm să păstrezi un stil uniform și să urmărești la ce ore utilizatorii tăi sunt mai dispuși să deschidă notificările.

  1. Fă exact ce ai face și pe Social Media

Folosește-te de toate canalele pe care le ai la îndemână pentru a promova conținutul fresh din app-ul sau website-ul tău. 

Mai ții minte modulul Analytics din platforma Eventya? Urmărește acolo ce impact a avut conținutul nou-adăugat, câte instalări noi au generat noile articole sau bucăți de conținut create, pentru a-ți da seama ce le place oamenilor. Apoi dă-le mai mult!

  1. Concluzii

Aplicația mobilă este ca un cotidian online, al cărui valoare crește direct proporțional cu relevanța informațiilor pe care le prezintă. Un conținut actualizat și trimiterea de notificări pe care utilizatorii să chiar își dorească să le deschidă îi vor face pe aceștia să păstreze aplicația în telefon și să o deschidă mai des. Un conținut învechit sau anost nu inspiră încredere și profesionalism și atrage după sine scăderea numărului de utilizatori și chiar recenzii negative.

Tu determini dacă rămâne un instrument de promovare uitat sau unul util, dinamic, pe placul utilizatorilor.