Îmbunătățirea modulului „Raportări incidente” în platforma Eventya

În urma observațiilor trimise de departamentele primăriilor care operează modulul „Raportări incidente”  această funcționalitate a fost actualizată.  Experiența de navigare a utiliztorilor a fost îmbunătățită și munca personalului din cadrul departamentelor ușurată.

1. Primirea notificărilor trimise de „Raportări incidente”

Au existat cazuri izolate în care anumiți utilizatori nu au fost notificați la primirea răspunsurilor din partea departamentelor. Problemă a fost remediată cu succe.

Vă amintim că există posibilitatea de a dezactiva primirea notificărilor de către utilizator în momentul trimiterii sesizării. 

2. Identificarea pe hartă a locației incidentului 

A fost remediată problema identificării locației în momentul măririi hărții. De acum locația sesizării este marcată printr-un pin de culoare roșie și în momentul măririi hărții. Adresa este transmisă automat de Google Maps, și nu coincide neapărat cu adresa sesizării.

*Acuratețea adresei trimise de utilizator diferă în funcție de performanța dispozitivului din dotare și frecvența folosirii coordonatelor GPS de către utilizator.

3. Comunicarea bidirecțională

Funcționalitatea comunicării bidirecționale în modulul „Raportări incidente” a fost pus în funcțiune din 2019. Această opțiune a fost activată la cererea clienților, având ca rezultat eficientizarea fluxului de comunicare dintre raportor și departamente.

*Descrierea comunicării bidirecționale vă rămâne la dispoziție . 

4. Deschiderea incidentelor în pagini noi

În urma sugestiei de a deschide sesizările în pagini noi, echipa tehnică Eventya a oferit această posibilitate personalului departamentelor responsabile de „Raportări incidente”. De acum sesizările se pot deschide într-o pagină nouă cu ajutorul opțiunii ”Open in new tab”.

5. Descărcarea imaginilor atașate

Printre sugestiile de îmbunătățire s-a regăsit și cea legată de descărcarea imaginilor atașate.  De acum imaginile pot fi descărcate  cu ajutorul butonului de ”Download”

*Dimensiunea și calitatea imaginilor depinde de performanța dispozitivului folosit de raportor.  

 6. Listarea sesizărilor 

Am primit observații legate de listarea incompletă a sesizărilor, fie cu imagini, fie cu parte din conținut lipsă. Problema a fost remediată cu succes.

*Ne-ar plăcea să ajutăm la scăderea necesității de listare a sesizărilor. Dacă aveți sugestii legate de acest aspect, vă rugăm reveniți. 

Vă mulțumim pentru colaborarea în dezvoltarea permanentă a modulului de raportări incidente. Așteptăm cu interes observațiile și sugestiile Dumneavoastră.

Pentru suport tehnic vă rămânem la dispoziție pe support@eventya.net.

Echipa Eventya

*Citește și „Sesizări și cereri de intervenție prin platforma de City App de la Eventya”

Leave a Reply: